var tog livet vägen?

Ja det kan man undra, 08:00 imorse mötte jag upp världens bästa studiekamrat för att gå upp till skolan och fortsätta med det bästa jag vet, tentaplugga!! Dock måste jag erkänna att pluggandet flyter på bra och det känns i alla fall relativt bra inför morgondagens tenta! 09:00 till 13:00 är det som gäller!!

Efter de så är det hem, förhoppningsvis få i sig någon form av föda för att sedan bege sig mot stockholm, 2 timmar buss lite väntetid och 3 timmar tåg sedan var vi på plats på centrlen. Fantastiskt! Johanna har erbjudit sig att hämta mig där, jag tackar och bockar djupt!

Men nu måste tenta pluggandet fortsätta, ingen rast ingen ro här, återkommer imorgon efter tentan för en känslorapport! Ett lycka till ger jag till mig själv, det kan behövas!!

//

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till imorgon, ät ordentligt, sov gott så går det bra!

2012-01-19 @ 18:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0