Statliga myndigheter

Dem är bra på många sätt men precis som alla andra organisationer har dem brister dem statliga myndigheterna. Vi har under utbildningen ett nära sammarbete med en statlig myndighet som återigen vissat sig från sin skarpaste sida. Förutsättningarna som skapats för att "leken i skogen" ska bli lyckad är mer eller mindre minimala. Men herregud vad kan man kräva? Jo kanske att dem i alla fall försökte skapa en känsla hos oss att det här faktiskt är viktgt och att det ligger i deras intresse precis som i vårt att det faktiskt blir lyckat. Men herregud dagarna har ju inte ens börjat och jag kanske är gnällig i överkant, det kommer säkert bli succé. Jag kan dock villigt erkänna att jag hellre hade varit hemma och tentapluggat, fast det kanske är att ha för höga krav på dem som har planerat dem här veckorna, eller?


Reflektioner från gårdagen: Dem Makedonska handbollsfansen, LEGENDER!
Stomp the Yard = lika fantastisk som alltid.
Hur moderna organisationer fungerar kapitel 10 om lärande: Tack Johanna jag kunde redan allt genom alla dina arbeten jag läst.


Dagen är redan igång och studierna flyter som ett rinnande vatten!


Räkna med en uppdatering efter eftermiddagens bravader!


//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0