Solnas bästa kemtävtt

På Råsundavägen strax efter Stråket på väg bort mot Solna Gymnasium ligger Solnas bästa kemtvätt. Han har i drygt 1 års tid förvaltat och vårdat mina skjortor även lagat ett antal jeans till sönerna. Att kunna hämta 8 skjortor strukna klara på galge i plast och bara behöva betala 150 spänn är otroligt bra, och när man har lämnat in behöver man aldrig vänta längre en 3 dagar. Ni som säger att det går lika bra att tvätta och stryka själv för er har jag bara en sak att säga. NEJ DET GÖR DET INTE.

Halva dagen avklarat lunchen färdig och ikväll skall ägaren till denna blogg vill säga Linus skämmas bort med Tikka Masala tillagad med kärlek av undertecknad.

Med vänlig hälsning

Gästbloggaren AKA Mästerkocken

Som ägare av bloggen vill jag också passa på att hälsa alla andra intresserade gästbloggare att höra av sig, skicka ett mail till mig med vad du vill ha sagt och det publiceras ocensurerat (om det inte står något som jag anser är allt för opassande men det är ännu oklart vad det skulle kunna vara)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0