skulle vilja spy galla över er

Ja så känner jag just nu, och anser att detta är ett helt utmärkt format att utrycka just denna känsla! PINSAMT ÄR DET ÄNDA RÄTTA ORDET!

men herregud mindre än en timme kvar tills jag är framme på STHLM C där min fantastiska far kommer och plockar upp mig, det blir inte mycket mer än att ta sig hem, inta någon form av föda för att sedan sova. Ska ju faktiskt in på firman och prestera nu trosdag fredag, medan dem andra åker och roar sig så ser jag och några andra starka själar att verksamheten rullar på som vanligt!

Då färden tillbaka till Sollywood kommer starta redan söndag mitt på dagen kommer helgen både bli kort och intensiv, eller lördagen kommer förmodligen både bli lång och intensiv och tiden för rekreation får ske på tåget norrut!

Jag passar på att ställa mig själv frågan? när ska jag hinna läsa psykotraumatologiboken?!? ähh, de löser sig!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0