Ny handbollsmatch väntar

och jag är långt ifrån någon handbollsexpert men jag måste ändå säga att det är skönt att, om jag får vara lite frispråkig, vi har en tvättäkta tjockis i det svenska landslaget. Sveriges linjespelare är så nära en köttbulle man kan komma (Anderas Nilsson we love you)

vidare är nu boken hur mordena organisationer fungerar lagd på hyllan för att damma bland tidigare mer eller mindre använd kursliteratur. inte med detta sagt att tentaplugget för denna kurs är klart men tegelstenen har nu gjort sitt.

morgondagen möter ytterligare en dag i skogen, dock den sista och förhoppningsvis den roligaste. När vi imorgon eftermiddag är tillbaka i denna fantastiska by erbjuder kvällen TENTAPLUGG! Kan ju villigt erkänna att det ska bli skönt att få skriva av denna tenta och bli klar med denna termin. Sen åker jag ju till sydligare breddgrader på fredag vilket allitd är lika trevligt som vanligt, och som tidigare påpekats fyller också Johanna år, och eftersom hon mer än något annat älskar att fira sin födelsedag så kan helgen bli helt formidabel!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0