Jag behöver egentligen inte säga någonting

Den statliga myndigheten har visats sig ur sitt essä, visst jag låter kanske lite gnällig men man kan ju åtminstone hålla vad dem lovar. men nog pratat om det, dagen var i övrigt mycket rolig, mitt agerande både som Frank Boyd från UNDSS och som någon halvkriminell och halvärlig vakt! Vill även i detta stycke hälsa alla IKK 11:or från alla IKK 10:or FÖRLÅT!


Men om ganska precis 8 timmar skall vi ut i skogen igen och 08:00 lämnar minibussen denna fantastiska håla för ännu några timmar i skogen.

Sen så alla som vill se personen bakom spakarna, alltså mig, få en riktig diss så tycker jag att ni ska kolla in: http://enbitavjohanna.blogg.se/ jag lyfter på hatten och tar smällen. men personen bakom tangenterna i den bloggen kanske ska ha i åtanke att hon bundit upp sig till mig för en LÅÅÅÅNG tid fram över så hon kanske skall vara försiktigt.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0