Dagen till ära

ja vad har dagen att erbjuda, skola, skola, skola och ännu mer skola. ja föreläsning mellan 08:30 och 16:00 sedan sedan är det träff med gruppen för att fortsätta med skolarbete. Vidare erbjuder dagen rapportläsning inför morgondagens seminarium, Fantastiskt! utöver det tänkte jag hinna med att träna bort min halsont, ja ni läste rätt, träna bort den. De här med att vara sjuk är inte riktigt min grej så nu gäller det att svetta ur sig alla baciller!

Morgondagen erbjuder även den skola hela dagen för att fortsätta med studier hela kvällen. Resan mot sydligare breddgrader går återigen på torsdag (då jag inte kommer tillbaka på en månad) så tanken är även att städa av lägenheten ordentligt så att när jag väl kommer tillbaka inte går rakt in i ett kaos. 

Dagens chock, vår föreläsare i Psykotraumatologi kursen visste inte vad stockholmssyndromet är.... I SAY NO MORE

//

Kommentarer
Postat av: mamma

pappa vilar bort sitt halsont, har ni samma bacill eller? Ta hand om dig!

2012-01-31 @ 19:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0