Då så

Sitter nu på bussen och har påbörjat resan hem till vår vackra huvudstad. Klockan 05:40 imorse tyckte jag att det var dags att gå upp och skriva tenta, ja tenta tiden började inte för ens 09:00 men jag kände mig redo. Passade ändå på att köra lite skön sistaminuten plugg på morgonkvisten och kända att mer redo än så här kan jag inte bli, eller det kan man väl alltid bli men det kändes ändå bra och tänkte nu kör vi. Så hur gick de då?? Jo det har jag ju egentligen ingen aning om men det kändes i alla fall relativt bra! det var endast en av kortfrågorna (det var 5 kortfrågor och 4 essä frågor vad av man skulle svara på 3) som jag inte hade en susning om vad dem frågade efter, det hade i alla fall med de logic of approprietness att göra, om det säger det dig någonting så grattis det sa inte mig ett jävla skvatt, så plockar vi bort dem två poängen av 40 möjliga så borde jag ha mitt på det torra!

Så här i skrivande stund är den ETA 21:40, men det har ju snöat här i Västernorrland så att det finns ju inga garaniter för att SJ lyckas hålla tiden. men vi fortsätter att hålla tummarna!!

Jag vill också passa på att gratta Världens bästa flickvänn som fyller år idag, 24 starka, du ska veta att jag älskar dig!!

Sedan kan jag passa på att upprepa mig om helgens äventyr, som ni förstår själva kommer kvällen inte erbjuda mycket mer än  föda när jag kommer hem för att sedan sova, men morgondagen är fullspäckade med roligheter. Dagen kommer att innehålla både afternoon tea tillsammans med min mor och far, min far fick det av mig och min storebror i farsdag present. Kvällen erbjuder ett 3 rätters middag som både är ihopkomponerad av Johanna och med kanske endel hjälp av mig också lagas av Johanna till oss hemma hos hennes far!

Dock är söndagens schema tomt, vad ska man göra då? softa kanske med tanke på att 30 poäng katastrof medicin börjar på måndag? låter som en bra idé tycker jag, och katastrofmedicinen återkommer jag om när den kör igång för nu har jag ingen aning om vad jag ska förvänta mig!!

//

Kommentarer
Postat av: mamma

tack för en trevlig eftermiddag med ditt och Johannas sällskap och gott te och fantastiska bakverk. Puss!

2012-01-21 @ 17:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0