tankar från, ja i detta fall en stor stad

Till den negativa delen av bloggen. Jag tycker vi skapar en militant alla hjärtans dag förening. Åker runt sticker hål på alla ballonger krossar alla chokladhjärtan och vägrar gå i handlarnas fälla. Istället tycker jag att vi koncentrerar oss på att verkligen visa dom vi vill visa att vi älskar dom. Sen avslutar vi kvällen med Champions League med Leverkusen mot Barcelona.

// Gästbloggaren

sen vill jag själv bara hälsa den unga damen (typ 17) som igår va ute och spatserade runt råstasjön, detta i en träningsoutfit som matchades med skorna och med en prislapp på minst 2000:-, till detta lägger vi till en cigg i mun och ett promenad tempo som va så långsamt att min farmor skulle hänga med! Ja vad vill jag ha sagt med detta? Om du drar på dig träningskläder och tar dig ned till råstasjön, kan du inte fimpa ciggen och alla fall gå i ett respektabelt tempo... I´m just saying...

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0