Mitt kära Liverpool

Genom åren har det inte alltid varit lätt att vara Liverpool supporter och så inte igår heller. Trots ett överlägset spel ritas det in ännu ett streck i kryss kollumnen, en rad som på Liverpools hemmaarena Anfield Road är full sedan länge, eller åtminstone borde vara, 8 kryss 4 vinster och 0 förluster är helt enkelt inte tillräckligt bra. Dock finns det några positiva saker att hämta från gårdagen, Andy Caroll gör en rent ut sagt bra match, den första i Liverpooltröjan, han vann höjddueller och var den target spelare vi betalade strax över 300 miljoner för. Sen fick Luis Suarez hoppa in igen och spela efter sin 8 matcher långa avstängning, det märktes tydligt att han var spelsugen men det märktes också att det var ett tag sen han spelade med typ 7-8 minuter kvar av matchen bränner han matchen bästa chans och hans kroppsspråk sa allt, jag skulle, ja till och med borde ha gjort mål. Men det bästa som hände på hela matchen är Suarez sprak i magen på Scott Parker, och detta endast för att 1 jag hatar Scott Parker och 2 han hade varit överlägset bäst på plan, så en stjärna i kanten får Suarez alla fall av mig, och ni som såg det igår eller ser några former av highlights idag kan vara helt säkra på att Suarez har bara en tanke när han gör det, sparka Parker i magen.

Men herregud nu har vi inte tid för det här längre, en dag med Psykotraumatologi väntar och det ska den inte behöva göra mer än så här.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0