one done on to go!

Skrev den första av veckans två tentor idag, kändes helt okej måste jag säga, det var ju en klok man som en gång sa att ett C- också är ett betyg så ;-).

Ikväll blir det absolut inga studier, utan det blir lite biljard med Calin Erueti, en stående utmaning från förra terminen så, önska mig lycka till, rykten i huset säger att han e riktigt grym så det kan bli svettigt idag, jag är inte jätte dålig på biljard men jag hävdar heller inte att jag är någon stjärna.

Imorgon sätter vi fart med pluggadet igen inför fredagens tenta, och det kommer inte bli något lugnare efter det, presentationer tentor rollspel med mera är kvar att avklara innan vi kan åka hem...

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0