Tystnaden!

ett sådant fantastiskt ting, har precis kommit hem från festen för alla internationella studenter, kul? nja, har både haft bättre och sämre kvällar ute men så kanske man alltid tänker, så hemgång kvart över elva kändes ganska lagom för denna gång... men tystnaden när man kommer hem är lika underbar varje gång!

Planerna för morgondagen är att agera foto modell=), ska de bli kul då? nja vette fan, men gör de för janine skull, (min lägenhetskamrat) från förra terminen), hon hade lovat någon att hon skulle fixa fem killar och fem tjejer som kunde ställa upp och hon va mer eller mindre i upplösningstillstånd för att hon bara hade fyra killar så då tänkte jag ställa upp, sen får vi ju se kanske blir skit kul=).

Nu är också typsittet på tatueringen klar, kommer dock inte hinna gå dit imorgon så får rulla dit på lördag istället, tar typ bara fem minuter att gå där ifrån jag bor så det är ju inget jätte stort projekt=).

Men nu e de sov dag för en annan, hoppas eran torsdag (eftersom majoriteten av läsarna är på den sidan jorden) forsätter bra, min fredag närmar sig med stormsteg!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0