Try out!

Blev övertalad i sista minuten att åka dit, så jag satta mig i en bil och äkte ut till northshore, (det är AUT:s campus på andra sidan vattnet!) infortmationen var att AUT förra året gått till final i turneringen och att det var över 80 spelare som var där och provspelade! Tittade mig själv i spegel en sabbis och insåg att vafan, kan väl åka dit och kolla om det finns någon på den här kobben som kan spela fotboll, men tyvär blev jag ytterst besviken, jag och mads åkte dit tillsammans och dominerade tillställningen utan tvivel, kan att spela lite fotboll kanske, men inte för att slå mig själv för bröstet, men när man går på halvfart och dominerar så är det faktiskt inte speciellt kul att spela...

I övrigt så är det S:t Patricks day idag, någon form av irländsk baserad högtid så "alla" under dagen gått klädda i grönt och alla pubbar på stan har serverat öl sedan kl 10 imorse, för er som känner min någorlunda så vet ni att jag är långt ifrån ett fan till att klä ut mig eller att andra gör det, så för mig blir det absolut inget raj raj ikväll...

Imorgon blir det studerande för hela slanten, dels för att jag inte var på psykologi föreläsningen som var under tiden fotbolls uttagningen varade och dels för att det är på plugga, man är ju ändå här för att lära sig!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0