Till och börja med!

För den berörde, nej det var absolut inget fylle samtal, kl må ha varit ett på natten men spik nykter kan jag medela härsskapet att jag var!

I övrigt då, vad har vi åstadkommit idag, ja du långt ifrån så mycket som jag önskar att jag gjort, men ändå läst en hel del psykologi, varit ute en sväng i solen och sen så är ju faktiskt inte denna lördag slut en så vi ska nog kunna hitta på något spännande! det kom precis fram en tjej till mig med ett reklam blad från margaritas, som i vanliga fall är onsdagsstället här i stan, men varför inte gå dit en lördag också!

Har till min förtvivlan också mött min överman på bordtennis, som ni kanske såg på en av de bilderna jag laddat upp så finns det ett bordtennis bord nere i lobbyn. Jag var utan konkurens dominant där förre terminen men som sagt till min förtvivlan så har det nu kommit hit en fransk kille, Gael, riktigt grym måste jag erkänna att han är. Inte jätte kul att troska men alltid kul med en utmaning!

Till sist en tanke ställare, idag i psykologi boken var det ett kort avsnitt om djur försök, alltså att psykologer använder djur för att testa saker som vore etiskt oacceptabelt på människor, vad säger folket? är det rätt att testa saker på djur, for the better cause, som psykologerna själva säger!?

Peace!

Kommentarer
Postat av: pappa

du ringde mig också på f...n dags att ha ett allvarligt snack över ett videosamtal kanske

2010-03-20 @ 08:22:58
Postat av: Louise

nej?

2010-03-20 @ 09:43:32
URL: http://dendarlouise.blogg.se/
Postat av: Linus

Nu tycker jag att ni båda ska lugna ner er lite, det var ett helt planerat nyktert samtal!

2010-03-20 @ 10:14:19
Postat av: Mads

aha, limpan! du drakk Stella artois, woodstock og monteitheis igår jo førr fannn:P

2010-03-20 @ 10:22:46
Postat av: Linus

haha nu får du ju det och låta som att jag drack hela själv men det gjorde jag ju absolut inte, en sipp av varje är inte att dricka mads och det vet du me!

2010-03-20 @ 21:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0