Tack till gästbloggaren!

Först och främst vill jag tacka gäst bloggaren för ett bra och ärligt inlägg, till min kära far som har kommenterat det inlägget så får du mer än gärna också gästblogga, skriv ihop något i ett mail till mig så kan jag lägga in det här på bloggen!

Annars så är det tisdag idag, rätt trött idag faktiskt, som jag sagt tidigare är jag fan lite för gammal för att vara uppe till fem en morgon, det gör så att man är sliten i flera dagar efter! Men vi håller humöret uppe, lektioner idag mellan 1400 och 1800 sen är det som sagt tisdag och vad händer då, jo det är ABT och strech pass på gymmet, och jag kommer vara där! hade tänkt att gå på gymmet imorse också men som sagt var lite för trött för det så att jag stannade kvar i sängen!

Det var inte mitt fel, om konsten att ta ansvar! har inte mkt annat att säga än läs den, riktigt grym är den, en tanke ställare för stora och små, unga som gammla, bittra som glada, alla där ute, som inte redan läst den kommer absolut uppskatta läsningen i boken, om ni inte gör det så är det precis sånna som dig boken riktar sig till, så som sagt Konsten att ta ansvar, inte så lätt som det kanske låter!

Men nu kanske det är dags att äta frukost, eller i alla fall försöka aktivera sig lite, har första provet för året imorgon så att man kanske skulle plugga eller vad säger vi? Kanske blir en monster freestyle också, leva på talang har vi ju gjort förut så varför inte igen;-).

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0