Söndag!

söndag morgon kl e halv tio, planer för dagen? dom är ännu ganska oklara, måste gå ner till countdown och handla mat, men det tar ju inte mer en någon timme, det finns ju några fler av dom att slå ihjäl idag, men efter vissa svårigheter att somna igår, kan bero på att jag sov typ två timmar mitt på dagen så manglade jag mig igenom all psykologi jag måste läsa så nu är jag på banan där me! Har första psykologi testet på onsdag så känns som jag är ute i ganska god tid med tanke på att jag redan läst allt och strukigt under det viktiga en gång, klapp på min egen axel! check!

I övrigt så kollade jag på två avsnitt av kings and queens igår med mads, vet inte om ni har koll på vad det är för serie, om inte, ta reda på det för att det är utan tvivel bland de roligaste jag någonsin sätt... kan bli en nedladdning på det när man får internet på rummet, som jag för övrigt inte fått en, börjar ju bli smått irriterad!

Ska också tilläggas att det är prick fritt väder idag så man kanske ska bemöda sig en sväng i solen idag också!

Till sist så har nu gästbloggaren fått fria tyglar att skriva vad han vill när han vill så jag hoppas att ni alla väntar med lika mycket spänning som jag!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0