Rubrik!

först en kort notis, tycker det är skit svårt att komma på vad blogginläggen ska heta... hmm...

men igår var jag och tre andra killar och kolla på greenzone, för den som har missat vad det är så är det nya filmen med matt damon när han är i Irak och letar kärnvapen. riktigt bra måste jag säga att den var, lite bourne liknande och det är ju absolut inget fel på dom filmerna så=), sen e matt damon riktigt skön så! jag rekomenderar den starkt om någon tänk gå på bio i helgen!

Denna fredag då, jo jag Mads och Erik gick en sväng till New Market som är "shopping" districtet i stan, vi gick en sväng kollade lite, Jag investerande i ett bar solglasögon, kändes välbehövligt nu när det går mot vinter här men dom var snygga så=)

Ikväll så är det foam party på vesbar! en viss person från norra halvklotet klämde iofs ur sig att: Sånt gick jag ju på när jag var 14! men vafan, jag hade tänkt gå dit, rullar in i badshorts och någon säckig t-shirt så kör vi! All in!!! Sen imorgon blir det måste lök hela dagen, kanske några sidor i psykologi boken också men vi ska inte hoppas på för mycket!

Peace!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej på dig, vad mycket du skriver, det är jätteroligt att läsa. ha en kul kväll, här börjar nu sista arbetsdagen på första veckan. Kramar!

2010-03-19 @ 07:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0