Psykologi prov!

Igår briljerade jag mig igenom ett 20 frågors psykologi prov, ska säga att det var ett prov med fyra olika svars alternativ till varje fråga så man var bara tvungen att ringa in det svaret som var rätt, som jag förhoppningsvis gjorde på alla 20 frågor. I övrigt så skrev vi provet i en stor föreläsningssal, föreläsningssalen tar 250 personer, antalet människor som skrev prover, ca 235, det betyder att det är ca 15 stolar lediga i hela salen, titta på vad grannen skriver? om man inte kände att man kunde alla svar som jag gjorde så hade man utan problem både tittat på grannens pappar och pratat med grannen utan att dom 3 kontrollanterna som var där hade märkt någonting, men som sagt eftersom jag kände att jag hade ganska bra koll på frågorna så höll jag ögonen på mitt eget papper!

Sen efter själva provet hade vi 45 minuters föreläsning, sedan fungerar systemet här så att du har föreläsning i med hela gruppen i detta fall typ 235 man, sedan är man indelade i mindre grupper där man har typ "vanliga lektioner" två timmar i veckan där man går igenom vad som sas på föreläsningen om man har några frågor och även om det är några grupparbeten eller liknande i kursen så fixas allt sånt under dessa "vanliga lektioner" jag har mina dom lektionerna direkt efter föreläsningen på onsdagar mellan 1600 - 1800, och denna onsdag var vi i en datorsal, och gjorde massa minnes test och liknande på datorerna. Ett av testen bestod av att du fick se 10 slumpvis valde bkostäver i rad, varje bokstav visades i en sekund innan nästa kom upp, sedan skulle du med hjälp av tangentbordet skriva bokstäverna i samma ordning som dom visades för dig. Jag har bara en sak att säga om det, jag var helt värdelös på de, herregud, hade som mest fem rätt av tio, riktigt talanglös måste jag säga.

I övrigt var det en ganska lugn Onsdag, jag tvättade lite, blev bjuden på middag av en av mina rumskamrater från förra terminen, faktiskt en riktigt bra onsdag måste jag säga!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0