Nu e vi igång

Jag är nu installerad på mina 7,5 kvadrat på 8 mount street i Auckland, ska väl inte säga att jag börjat leva det riktiga student livet än med tanke på att mor och far fortfarande är här så de blir resturangbesök till middag, och idag till och med frukost på stan!

var i skolan igår, måndag, skola mellan 12:00 - 14:00 och mellan 15:00 - 19:00. lite för lång dag för att vara riktigt trevligt men med tanke på att jag inte har några lektioner varken torsdagar eller fredagar så kanske man inte ska gnälla i onödan eller vad säger vi;).

Nu sitter jag ner ei lobbyn i studenthuset eftersom jag ännu inte har internet på mitt rum (MATERIALSTRUL på hög nivå kallar vi de!). men tur är att man i alla fall kan komma åt skolan trådlösa nätverk här ifrån. Och eftersom jag missade första veckan av skolan så e de dags att börja plugga ikapp nu så vi hörs.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Louise

orutinerat o missa första veckan,..

2010-03-09 @ 10:05:24
URL: http://dendarlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0