Jävligt bra insats!

kl är nu tio över nio måndag morgon och jag har redan varit på gymmet, måste nästan ge mig själv en klapp på axeln!

måste också medela att jag börjar bli riktigt trött på att inte ha något internet på rummet! först och främst för att man måste rulla ner i lobbyn varje gång man vill ta kontakt med omvärlden sedan ligger man ju riktigt långt efter i alla serier man tittar på, för det är ju direkt ingen succé att ladda ner på skolans nätverk, eller det var alla fall inte så populärt förra terminen, känns ju dumt att testa igen...

vad har denna måndag att erbjuda då? ja du förutom ösregn och typ 15 grader! hur trist e inte de! sen skulle jag behöva hitta en frisör också, håret börjar ju bli alldelles för långt, de gillar vi inte, så om de e någon som har att bra frisörs tips i Auckland så är dom mer än välkommna!

annars är de skola idag men 12:00 och 18:00 riktigt tung start på veckan måste jag säga... iofs dom två mest intressanta ämnerna, så jag ska nog överleva, tror jag...

sen kommer det under denna termin också komma en gäst bloggare, vad när personen i fråga kommer skriva och vad den kommer skriva får ni helt enkelt avvakta och se!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Rolf Nilsson

Hej, har precis hittat denna bloggen då jag och min familj ska åka iväg till Nya Zeeland snart. Min dotter Jessica undrar hur utelivet är där? Finns det många trevliga restauranger? Skulle bli tacksam om du kunde svara snarast då jag känner mig väldigt stel i kroppen och har stelopererat min rygg och hals. Tack på förhand!

Rolf

2010-03-15 @ 01:59:29
URL: http://expert.se
Postat av: Linus

Hej! kul att höra, ja det beror ju lite på vart på nya Zealand ni ska, just nu är jag i Auckland och det är ju en stor stad som många andra där både uteliv och restaurang utbudet är mycket stort, om ni ska till Wellington så är det också en super trevlig hamnstad med en jätte fin hamn och en fantastisk gågata där restaurang utbudet är mer än glädjande. om ni har några andra undringar så är det bara höra av dig igen...



Blogg mästaren!

2010-03-15 @ 04:23:20
Postat av: Rolf Nilsson

Okej det glädjer mig. Ja, vi tänkte åka till Auckland hela familjen och ta lite familjefoton och sådär. Du verkar studera läser jag. Trivs du bra? Finns det "red light district" och liknande i Auckland?



Tack för en bra blogg



Rolf

2010-03-15 @ 15:56:33
Postat av: Linus

Okej, ja precis, jag studerar och trivs jätte bra, kunde inte valt en bättre plats att åka till tror jag=).



nej tyvär finns det inget red light district i samma utsträckning som i amsterdam men det finns en gata vid namn K road som jag nämnt i bloggen där det finns fullt med vuxen klubbar och liknande.



Tack så mkt för att du läser!



Blogg mästaren!



2010-03-15 @ 21:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0