Hypnositör

Idag på ves bar (för dig som undrar vad vesbar är så är det en pub som ligger i skolan, som serverar starksprit från kl 11 på förmiddagarna, varje dag) var det en hyptnositör på besök, och de e balnd det sjukaste jag sett, jag själv är efter det jag sett idag fortfarande skeptisk men jag måste säga att det är imponerande, när hypnotisören får sina deltagare att göra allt ifrån att få orgasm på scen till att göra så dom tror att deras stol är en häst och dom är med i världens största häst race. imponerande, absolut, tror vi till fullo på de? absolut inte, men som dom säger ett gott skratt förlänger livet och det fick jag mig både ett och två idag!

nu är det däremot galen sov dags, kl är ställd på 0745 imorgon för att hinna gå till gymmet innan man utd - milan börjar, med tanke på att jag e tolv timmar före så går den kvart i nio torsdag morgon här=), och en sådan match missar man ju inte frivilligt!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0