Grattis!

Först och främst vill jag säga grattis både till min mamma och farmor som båda fyllde år igår, mamma fick jag tag i på telefon men farmor svarade inte så att farmor du får ta detta som ditt grattis från andra sidan jorden! Grattis!

I övrigt så blev det som sagt utgång igår, tidig hemgång, eller hyfsat tidig, var hemma typ 10 i 1. (sen att jag satt uppe framför datorn till kl halv tre är ju en annan femma). en ganska rolig kväll faktiskt eller vad säger vi mads?!?!

Idag är det fredag, Jag har ätligen fått internet på rummet! Nöten på den är det ända jag har att säga, sedan så drar det som sagt iväg till coromandel idag, måste packa, plugga lite kanske jag borde göra idag också eller!?! vi får se vad som blir av med de!

Men nu är det dusch och rak dags, börjar närma sig två veckor sedan jag raka mig, då är det fan dags asså:P

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0