Ett tillägg!

Men juste, för er som känner mig hyfsat vet ni att jag inte är världens turstigaste kille när det kommer till alkohol, och alltid när man kommer in i nya grupper, som det på sätt och vis är även den här terminen här så är det alltid någon ny som ska försöka både med det ena och det andra, denna kväll var det en tjej som hade salgit vad med sina kompisar om att hon skulle kunna få mig att ta en drink, var tyvär tvungen att göra henne besviken som med dom flesta andra, och det hela slutade med att hon försökte förklara storheten i att dricka alkohol för mig, jag kan säga till dig som någongång försöker övertyga en människa som inte dricker att börja göra det, trilla inte handlöst av stolen du sitter på mitt i en mening, det gör inte dricket så att man känner att man vill börja dricka!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0