Dagen efter!

Som ni läst tidigare var det erics födelsedag igår, bra käk trevligt sällskap riktigt bra musik från våran Norske dj mads... men när det började närma sig mid natt och folket skulle röra sig ner på stan vek jag ner mig och gick till sängs istället, så såhär dagen efter, trots elva och en halv timmes sömn så känner jag mig riktigt sliten, blev nog lite för mycket bubbelvatten igår...

Men vad gör man en söndag som denna? Plugga kanske, borde i alla fall läsa lite psykologi men det tar ju emot måste jag säga, iofs rätt dåligt väder idag så man kanske kan få någonting gjort...

bara en liten notis, riktigt bra beerpong kväll, en pinsam torsk mot två svenskor men i övrigt var jag dominant...

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0