Bra middag!

Är alldeles för slö för att laga mig någon mat idag så en kiwi en banan och ett äpple, riktigt stabil middag, speciellt efter ytterligare ett stört jobbigt ABT pass på gymmet, men måste se de positivt, det är bra träning!

Har som jag nämnt tidigare psykologi prov imorgon, ser faktiskt fram emot det lite, känner mig väl förberädd och sedan är det ju alltid kul att testa sina kunskaper, sen så är ju provet "bara" 5% av slut betyget så katastrofen vore ju inte fullständig om jag misslyckades! Men det hade vi inte tänkt å göra, går ju för 3 A+ den här treminen eller vad säger vi:P?

Måste också ännu en gång poängtera att jag inte alls är nöjd med att jag mött min överman på bordtennis, den franske Gael är helt enkelt lite för bra, lyckas vinna någon match då och då men i längden är han lite för vass, och efter att ha varit obesegrad förra terminen så svider de.

sen pratade jag med min ena rumskamrat idag, och vad klämmer hon ur sig, att hon i det ämnet hon läser, som är kreativ teknologi, har dom inga tentor inga inlämnigsuppgifter eller liknande, deras betyg sätts helt och hållet på det dom gör på lektionerna, hur slappt är inte de... inte som en annas späckade schema:P

Peace!

Kommentarer
Postat av: mamma

det är roligt att läsa allt du skriver!

Fruktmiddag??...

jag har idag använt din recension om boken när jag mailade ledningsgruppen. Sköt om dig!

2010-03-24 @ 08:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0