Ånger

Varför gick jag dit, till ABT passet, herre min skapare det måste vara det jobbigaste jag ha gjort på mycket mycket, länge, jag kommer förmodligen ha så mkt träningsverk i magen och rumpan imorgon så jag inte ens kommer kunna ta mig ur sängen... men jag har kommit insikten att om det var så jobbigt kanske det är ett tecken på att man måste träna hårade så att jag kommer gå dit nästa vecka igen och nästa vecka igen tills jag ler mig igenom hela passet precis som instruktören med lätt homosexuell apeal.

men nu e de fan sov dags, har ju skola kl två imorgon, måste ju orka upp...

Peace!

Kommentarer
Postat av: mamma

bra jobbat! kul att du provar något nytt.

2010-03-16 @ 19:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0