after the foam party!

Det är nu dagen efter skumpartyt, känner mig riktigt stark faktikst, blev inte så sen igår, va hemma vid kvart i ett, natt mat på de sen sova, precis lagom, men vad säger vi om skumpartyt då, förutom att relativt vuxna männsikor inte beter sig så vuxet bara för att en maskin sprytar skum och at jag inte vill veta bakteri mängden som spreds runt där så måste jag ändå säga att det var roligt, mycket folk, många sköna människor och bra musik, inte mycket mer man kan kräva säger jag.

Idag är det lördag och som jag skrev tidigare så blir det monsterlök idag, kommer inte lyfta ett finger i onödan! det kommer bli mycke psykologi läsning kan bli lite konflikthaterings läsning också, bara för att det är intressant.

och sist men inte minst så börjar tatueringen läka riktigt bra, blir nästan snyggare och snyggare för varje gång jag tittar på den=)=)

Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyllesamtal..?

2010-03-20 @ 00:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0