ABT och stretch!

ja detta är ett pass på gymmet! Vad har jag gett mig in på tänker jag själv, men va fan, det gäller att utmana sig själv, ABT står för mage, rumpa, lår, och stretch är ju såklart stretch, låter som en riktigt femenint pass men efter mycket tjat så jag bestämt mig för att gå!

och för er som läst de tidigare inlägg så vet ni ju att jag hade en lektion inställd igår pga sjuk lärare, frågan är, om man har den läraren idag igen, chansar man på att inte gå dit då och hoppas att hon fortfarande är sjuk eller ska man gå dit för att då hoppas att hon kommer! Jag hade faktiskt tänkt vara så seriös så att jag går det idag, och som jag också skrev tidigare, kämpar man sig dit, (en enormt krävande promenad på fem minuter) så vill man fan att läraren ska komma!

Men nu e de dags att rulla till gymmet eftersom jag var så bekväm idag att jag tog sovmorgon till 9. och eftersom ABT passet först är kl halv sju ikväll så blir de dubbla pass på gymmet idag! jag ger mig själv en klapp på axeln!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0