772

vissa dagar bara tre siffror ihopskriva till att bilda ett nummer, idag en summa i svenska kr som kunde spenderats på så mycket bättre än det jag precis spenderat dom på, den fortkörningsböter jag drog på mig under de tre veckorna vi reste runt har jag precis betalat, och som sagt, 772 kr kan spenderas på så mycket roligare saker, man kanske skulle lära sig något av de eller vad säger vi? Förhoppningsvis kommer jag ihåg det när jag kommer hem eftersom blikörandet på den här ön inte är så frekvent för min del!

Har för övrigt denna kväll tittat på Sherlock holmes, riktigt bra måste jag säga, har sätt den tidigare, då på bio, men idag på datorn på mitt rum, och som sagt riktigt bra tycker jag att den är. Rekomenderar den starkt till dig som kanske har en kväll i veckan oplanerad!

men nu är kl 00:20 NZ tid så att det är dags att jag tackar för mig!

Peace!

Kommentarer
Postat av: jeanette

du har ju åkt på samma här hemma! du verkar inte riktigt lärt dig än av dina misstag! ;) hoppas aööt e bra annars, kram!

2010-03-30 @ 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0