20:40

Klockan är nu tjugo i nio, det är söndag kväll, en del kanske börjar fundera på att göra kväll, någon kanske redan gjort kväll, jag själv är långt ifrån klar, för den sport intresserade är det Manchester United - Liverpool idag, 14:30 svensk tid, då förstår ni att den går 02:30 här, och som ni säkert redan förstått så kommer jag att vara uppe! klistrad framför tv:n nere i lobbyn, mads den ganska fanatiska Manchester supporten är den enda jag vet just nu som kommer göra mig sällskap men vi hoppas fortfarande på fullsatt här!

Annars spenderade jag, Mads och George trevliga två och en halv timme på biljardhaket vi brukar hänga på, vi är förmidligen det där ställets bästa kunder! Men det är fan riktigt kul och jag måste säga det själv, även fast jag mig en riktigt lektion idag, så börjar jag bli helt okej på det så, och det är ju som med det mesta är man bra på någonting så blir det ju oftast roligare!

Visade idag också mina ganska goda guitar hero kunskaper, Fan va kul det spelet är att spela, speciellt när man soppar banan med allt motstånd! får se till att sno tillbaka mitt Ps3 när jag kommer tillbaka till den norra delen av jordklotet så man kan spela när man själv vill!

Sist men inte minst så laddar vi riktigt ordentligt för en ny vecka full med nya utmaningar och möjligheter att lära eller vad säger folket?

Peace!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det verkar inte gå någon nöd på dig, gör mycket kul och en del nyttigt också. Puss!

2010-03-21 @ 12:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0