17 av 20

Fick tillbaka psykologi provet som vi gjorde förra onsdagen, fick 17 av 20, det är absolut inte dåligt men trodde faktistk att jag skulle få något poäng till... men man ska ändå vara nöjd!

Nu har jag också gott på påsk lov, eller midtermbreak som det kallas här nere, skönt att vara ledig, även fast studentlivet inte sliter speciellt hårt på en 20 årig pojkes kropp, har som jag nämnt tidigare två uppgifter som ska vara inlämnade på måndagen efter lovet så jag ska nog kunna spendera dessa två och en halv vecka med att göra någonting vettigt! om inte annat kan man ju hoppas på någrolunda bra väder så kanske man kan bättre på brännan lite! som för den intresserade fick sig en riktigt bra skjuts i rätt riktining i helgen.

Men en onsdags kväll som denna är det from paris with love som gäller, tror faktiskt den kan vara både bra och rolig, ska väl inte nämna på ett sånt här ställe på vilket fantastiskt lagligt sätt jag fått tag i den men jag hoppas att ni alla förstår att jag inte ska se den på bio!

Har för övrigt också fått tag i justin beibers album idag, det är så mycket bra smörpop på den skivan så nästan jag tycker att det blir för mycket, men det är trallvänligt och albumet går mer än en gång om dagen på både mobilen och Itunes!

Men som sagt nu är det dags för from paris with love!

Peace!

Kommentarer
Postat av: mamma

bra jobbat! pus

2010-03-31 @ 11:01:26
Postat av: Pappa

Hööru hjärnskrynklarn du tänker fel 17 av 20 va kanon det är vi väl ändå överens om att titta på rätt saker eller ???

2010-04-01 @ 07:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0