11:56

Torsdag förmiddag och jag sitter och äter frukost, planerna för dagen är fortfarande att studera men med tanke på att jag i princip sovit fram tills nu så kanske de e dags att sätta fart eller vad säger vi?

sitter också precis och tester en soyamjölk som jag inte druckigt tidigare, och mot alla odds skulle jag nästan säga att den här är god, självklart svin dyrt som allt annat för en laktos allergiker men det är får det vara värt, kan ju inte leva fyra månader utan något from av mjölk intag.

i övrigt vill jag också medela folket att väderprognosen idag säger inte ett moln på himlen och 24 plus grader? känns faktiskt helt fel att gnälla en dag som denna så vi håller humöret uppe!

Peace!

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu är jag på väg till jobbet, hoppas du fått något vettigt gjort idag och inte bara "softat". Kramar!

2010-03-18 @ 06:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0