06:50 Torsdag morgon!

Ja kl är nu kvart över nio, Jag har varit vaken i lite drygt två och en halv timme, för just 06:50 klev jag in på gymmet imorse, hade blivit med lurad att gå på spinning pass som började kl 07:00! Imponerad av mig själv, ja ganska faktikst, Var det jobbigt! Ja ganska faktiskt, och för ni som känner mig så pass väl vet att jag är riktigt dålig på att cyckla, hur man nu kan vara det, jag tror helt enkelt inte att min kropp är byggd för de!

Vad händer i övrigt denna torsdag då? jo nu eller, ja kl 10 ska jag träffa min grupp i Introduction to conflict resolution, för att börja fila på vårt grupparbete, som ska handla, som det ser ut nu i alla fall, något form av fredsfördrag i forna Jugoslavien, än så länge väldigt brett ämne men tanken är när vi är klara för dagen att vi ska ha ett mer specifikt mål med vårt arbete och överlag mer ska veta vad vi ska göra!

Och sist men inte minst denna torsdag så fyller Margaritas 25 år, Några av er kanske funderar över vad är Margaritas, jo det är en nattklubb här i staden som satsar hårt på att få dit alla studenter på onsdagar, och det måste jag säga att dom lyckas väldigt bra med för att det är alltid fullsatt där så! men som sagt idag fyller dom 25 och självklart kommer jag vara där, mellan 2000 - 2200 så är det gratis BBQ och öl för 2 dollar st, alltså ca 10 kr! var av, en av dessa två dollar som ölen kostar går till AUT football, där jag tydligen fortfarande är ordförande, hur fan nu det kunde hända, jag trodde avtalet jag skrev på förra terminen bara gällde för ett halvår men det var ju tydligen helt fel! Så jag måste infinna mig där tillsammans med våran såkallade president som representanter för AUT football!

Så ja ikväll blir det utgång och imorogn bär det av till corromandel!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0