Vi är på väg

Börja kännas att det är nära nu, väskan är snart full, bara kläderna som nu är i tvätten som det ska fyllas på med. sitter nu och fyller min pappas MP3 spelare med ljudböcker, hur socialt låter de?

Fan har typ mer resfeber den här gången är när jag åkte ner förra, hur fan kommer de sig? Och min mor, käre nån hon vet inte vilket ben hon ska stå på, känns som att de kan bli lätt hetsigt imorgon.......

och för den som har missat de så åker jag som sagt tillbaka till Nya Zealand imorgon, jag lyfter imorgon kl 15:00 lokal tid, mellan landar i frankfurt sedan Sydney för att lite senare nå destinationen Queenstown, Nya Zealändsk tid 14:00 söndagen den 21:a

Planen när vi kommer ner är att så snart som möjligt hoppa bungyjump från nevis, ser riktitgt mycke fram emot de måste jag säga!

Men nu blir de dusch, rakning (som inte gjorts på två veckor) sedan ledgen of the seeker, riktigt galen ny serie...

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0