Sydney

nu sitter vi pa flygplatsen i Sydney, riktigt starkt pa gang.... maste bara saga en sak, borjade riktigt bra imorse, nar vi kommer till flygplatsen kl halv ett och jag tittar pa min biljett, konstaterar jag att mitt flyg gick 0900, bra start!
da va de bara att kopa en ny biljett till det flyget som jag trodde att jag skulle aka med som gick kl tre, 4500 senare sa var vi pa vag....
borjar bli ratt trott pa dessa sakherhetskontroller och liknande som maste goras fan i mig hela tiden, upp och ner med datorn ur vaskan, upp och ner med passat fram och tillbaka med alla bordingkort, men va fan nu e vi pa vag i alla fall.... vi hors nar jag e pa nya Zealand!!
// Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0