ytterligare 1 timme!

Har idag spenderat ytterligare än timme på bibblan, riktigt imponerad av mig själv, har snart det här lovet spenderat mer tid där en vad jag gjorde på hela förra terminen! (kanske mer ett teckan på att jag aldrig var där förra terminen eller vad säger vi?!)

Igår var jag ute och tittade på solen en sväng, måste ju ta vara på den nu, eftersom jag går mot vinter här nere, solen är även på topp humör idag och den tog inte med sig ett ända moln, så jag har varit ute i tittat lite på den idag med! Men igår kväll kollade jag på Shutter Island, jag vet inte riktigt vad jag tycker om den, vill inte säga för mycket om det är någon som kanske tänkt titta på den men jag vet inte, jag gillar den nog inte så mycket som jag hoppades att jag skulle göra, men att säga att den är dålig är fel. men jag tycker absolut att du ska titta på den och skapa din egen uppfattning!

Sen så måste jag ännu en gång gnälla lite på psykologi arbetet jag håller på att skriva, jag skulle inte säga att jag är någon expert i ämnet men varför visar i princip all statestik att tjejer vill ha "nice guys" men verkligheten säger rakt tvärt emot, alla fall i mitt tycke, jag skulle kalla mig själv en nice guy, jag vet inte någon kanske har en helt annan uppfattning och dom välkommnas, men att läsa artikel upp och ner om hur kvinnor/tjejer i alla undersökningar letar efter en nice guy, vända sig om och titta på verkligenheten gör att jag blir fundersam, det ni tjejer kanska ska fundera över! och om någon blir så engagerad så att dom vill ha någon eller några artiklar i frågan så får ni mer än gärna höra av er så kan ni bli lika fundersamma som jag!

Men nu är det sova middag dags, har en monster förkylning som vägrar släppa så hade tänkt sova bort den nu!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0