Tillbaka till skolan!

Måndag idag, tillbaka i skolan efter två veckors lov, måste säga att det ska bli skönt att komma in i hyfsade dagliga rutiner igen, dom är iofs ganska lätt att böja lite på dessa rutiner när man som tidigast börjar kl tolv och inte har någon skola på torsdagar oich fredagar men man kan ju göra eller försök i alla fall! Började dagen på gymmet, ett lugnt pass idag eftersom jag kört ganska hårt under slutet på förra veckan! nu är det individuals and identeties lektion, pratar idag om olika personligheter, typ att man kan bedömma vilken typ av personlighet man har från vilken choklad bit man skulle välja ur en choklad ask, riktigt spännande måste jag säga!

Idag kanske jag ska hålla, eller gruppen jag är med i ska hålla våran presentation, det kan bli att vi får göra det imorgon också eftersom inte alla grupper kommer hinna hålla den idag, jag känner mig mer än redo att hålla presentationen idag men några i min grupp känner att dom vill göra det imorgon så att det kan som sagt bli att vi gör det imorgon också!

I övrigt måste jag säga att jag absolut inte hade velat vara någon av dom flera 100'000 som sitter fast på flygplatser runt om på våran jord, till och med människor här nere som är på väg till storbritanien får inte flyga hem, vissa tycker säkert att det är jätte skönt med någon extra veckas semester eller liknande men jag skulle absolut inte vilja vara den som idag bara sitter och väntar på att flygplatser runt om i Europa ska öppna.

Och sist men inte minst, med lite flyt så är det mindre än 2 månader tills jag sätter mina fötter på den norra delen av vårat jordklot! cross my fingers!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0