sova?

kl är nu halv tolv fredag morgon, jag har precis gått upp, inte så konstigt med tanke på att jag gick och la mig kl fem imorse, då är frågan vad gör man uppe till kl fem på morgonen!? jo men kollar på något avsnitt av the mentalist, man kollar på en film, man tittar på ett avsnitt av Criminal minds, man kollar på en till film, och sen är kl helt plötsligt fem och man undrar vart tiden tog vägen! men vi ska nog kunna ta vara på den här fredag också!

Den här fredag som ska spenderas med att söka högskolor hade jag tänkt! se om vi kan hitta något kul man kan plugga när man kommer hem! någon som har något tips?! sen fick jag även ett sms från min käre far idag, och det finns ju sämre saker att vakna till än ett sms där det står: du har fått din skattsedel, du får tillbaka 11500, det var ju faktiskt inte alls tråkigt att höra måste jag ju erkänna!

Men nu är det frukost dags! vi hörs!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0