Riktigt tung måndag!

Efter en riktigt lång helg så är måndagen äntligen (NOT) här, känner mig riktigt sliten idag måste jag säga, alldeles för lite sömn blev det i helgen, var vaken till 3 i torsdags, halv 5 i fredags, 3 i lördags, det är alldeles för lite sömn för mig på en helg.

Annars erbjuder veckan en hel del studier, har två tentor nästa veckan, en i Individuals and Identities och en i Conflict Resolution, och någon klok människa sa ju någon gång att man ska börja i tid, så jag tänkte testa den teorin denna gång!

Och sedan så eftersom jag redan har två gästbloggare så är det någon annan som vill göra sin röst hörd om sanningar eller osanningar om mig så är det bara maila mig erat inlägg så ser jag till att det blir publicerat!

Men nu är det lektions dags!!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Det vore ju intressant att höra din egen inställning i frågorna om vad som är sant och osant. Jag är ju rätt säker att du är på min sida i mycket med tanke på att han bara fick för sig förneka allt.



//jonatan

2010-04-27 @ 14:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0