Regn

Shit ibland är det riktigt nice med regn, idag är det första gången sedan jag satte ner mina fötter för ungefär två månader sedan som det regnar i denna fantastiska stad, och när det regnar här, då pratar vi så nära monzun regn det går att komma, och jag måste säga att det är efterlängtat, för "gräsmattan" och jag har den inom " " eftersom det är mer än åker än en gräsmatta behöver verkligen lite väta på sig!

Igår i conflict resolution hade vi en ny föreläsare, måste säga att jag gillade henne, hon verkade kunnig och hade lite bättre "känsla" för när vi elever ska prata osv, svårt att förklara men jag gillar henne!

och ikväll blir man bjuden på taco, vi börjar känna igen oss i förra terminen, ser till att man blir bjuden på mat så ofta som möjligt och dom dagarna man inte blir bjuden så äter man på typ subway;-).

Men nu är det lektions dags!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0