Gästbloggare 2: Sanningar från stockholm

Med tanke på allt man blir anklagad för så är det väl dags för en ny gästbloggare. Att mina bägge söner i maskopi går ihop och lurar folk med stöd av deras mamma att jag skulle ha tvingat i dom lever är lögn. Det va middag det va gryta och det va vad dom åt. Sen att den innehöll lever är en helt annan sak men tvång va det inte. Och inte att luras heller för jag sa gryta och det va det. Sen att den andra sonen numer på långt avstånd cirka 60 mil kommer med dessa påståenden i vetskap om att han är så långt bort så han slipper stryk. gör ju inte oskyldigt anklagad far mindre frustrerad länge sen jag hade dom över knät. För som ni alla vet smärta det är bara vekhet som lämnar kroppen inget annat. Och stenkrossen denna eviga historia om stenkrossen, alla som känner mig vet att jag aldrig skulle förbjuda mina två söner ett äventyr och att cykla fritt förstår ni ju att jag aldrig skulle förbjuda (utegångsförbud efteråt är en annan sak man får stå för sina handlingar ). Och tv spelsdebatten den känner jag inte igen  över huvud taget skulle jag någonsin sagt något om detta?? Nej jag tror att advokaten som jag pratade med har ett enkelt fall framför sig. Det ända jag kan skriva under på från gästbloggaren är Linus förmåga att undvika att laga mat trodde verkligen att alla år av hemlagad välagad väldoftande ( en gång lever och tre gånger kåldolmar ) skulle skapa ett sug efter riktig mat men jag hade fel. Känns skönt ändå att dom har förstånd nog att inte ta upp historien om kåldolmarna (min favorit) för då hade jag nog varit tvungen att agera.

 

//Lars "Lasse" Fornander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0