en vecka!

En vecka har gått av mitt midterm break, jag har hunnit med att skriva ett arbete i Principles of conflict resolution, skriva ett halvt arbete i psykologi varit sjuk, solat och sovit!

så summerar man 7 dagar i en mening, nej men eftersom det har varit lov har jag faktiskt inte gjort något annat än att sovit ätit och pluggat. Vädret har varit otroligt bra under veckan så jag har hunnit titta lite på solen också!

nu är det en vecka kvar på lovet och jag hade tänkt att under morgondagen avsluta det påbörjade psykologi arbetet för att resterande lovet kunna göra ingenting utan att ha något man borde göra!

en rolig grej har iofs hänt, jag bemödade mig faktiskt igår att kolla på avatar, har inte sätt den innan, förmodligen lite coolare på 3D bio än på min 17tums dator skärm men den var faktiskt bra tycker jag, och man får leva sig in i hur coola efekterna skulle vara på 3D bio, men nu kommer det roliga, för alla er som har sett den så talas det ju ett annat språk än bara engelska i filmen, det märker man ju ganska snart, för mig tog det lite drygt 40 minuter innan jag började fundera över om man skulle ha undertext eller om det var meningen att man inte riktigt skulle fatta allt... men, undertext skulle man ha så då var det bara att börja om från början på filmen, och med tanke på att filmen är lite drygt två timmar och trettio minuter så blev det ju en stunds filmtittande igår!

Nu väntar vi på att It's complicated ska bli klar, två jävligt osäkra källor hävdar att den var väldigt rolig, men det är värt att upprepas, två väldigt osäkra källor! föhoppningsvis är den klar ikväll så har man något att göra! en anledning att inte börja plugga redan ikväll!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Två jävligt osäkra källor? Tack tack tack...

2010-04-12 @ 10:20:12
Postat av: Pereira

Den e rolig =) men sen vet vi ju vad du tycker om dom filmerna jag tycker e roliga :P

2010-04-13 @ 17:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0