Den berömda dagen efter!

Lördag morgon, kl är 20 över tio, jag är relativt nyvaken, gårdagskvällen bjöd på utgång med en stor grupp människor, den började i 13 G där det var förkrök, jag jobbade bubbelvatten. Sedan rullade vi vidare till prisbelönade natt cluben Met and Code, varför dom hade blivit fram röstade till Aucklands bästa nattklubb få du fråga någon annan, det var absolut inget fel på stället men enligt mig inte så mycket bättre än någon annan nattklubb men med mycket roligt folk så blev kvällen både rolig och lång, kvart över 3 lämnade vi Met and Code för att rulla till ett ställe som heter White Lady, och nej det är inget ute ställe, det är en "buss" som dom byggt om typ, som dom nu serverar hamburgare ut hela nätterna, dom som är ute lite oftare sa att det var stans bäste "fyllekäk" så. Gott var det också, jag belönade mig själv en hamburgare med ost och ägg! Efter denna hambrugare började gången hem, en bra 15 promenad och i säng var jag ca halv fem, och halv fem är alldeles för sen att gå å lägga sig, herregud, känner mig riktigt sliten idag och jag körde som sagt på bubbelvatten igår!

Lördagen bjuder på, förutom en del studier under dagen ett derss up party ikväll, och för er alla som känner mig någorlunda vet ni att jag hatar att klä ut mig! temat är: Klä dig som en låt, frågan jag ställer mig då är hur fan klär man sig som en låt? och är det någon som har något tips på vad fan man ska ha på sig? Fast vi får se hur det blir ikväll, håller på att ladda ner the forbidden kingdom nu så det kan ju bli att man stannat hemma och kollar på den istället!

Men nu är det dags att sätta fart på dagen!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Pereira

kör blöja (heter de så :P) Låten e Baby boy (Sean Paul å Beyonce;))

2010-04-24 @ 15:03:29
Postat av: Linus

Du är inte så jätte smart ibland, om du kommenterar kl tre så är ju fan kl ett på natten här, då är jag på väg hem sedan länge! ;-)

2010-04-24 @ 17:05:02
URL: http://lfnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0