Tack

En dag som denna tackar jag högre makter eller något i den stilen, bägge hissarna är trasiga, jag som endast bor på tredje våningen klarar mig ganska bra, tycker mer synd om typ nina som bor på våning 14, jag känner medlidande, men njuter av att jag själv bara bor på tredje våningen=)

Hade första seminarielektionen idag i NZ politics och läraren vi hade kommer vara min räddning i den här kursen, han var för skön. Han hade tidigare jobbat för den australensiska staten, men just nu levde han på sin fru och undervisade i de här ämnet bara för att de va roligt, otroligt skön kille=).

har precis lyckats dra igång en tvättmaskin också så nu kan jag börja använda rena kalsonger igen ;-).

Peace

Kommentarer
Postat av: nina

Det var skitjobbigt att gå till 14e!! Nästa gång hissarna är trasiga kommer jag att sätta mig nedanför och vänta! Kanske tröstäta lite om dom får igång godismaskinen som står brevid. :)

2009-07-28 @ 08:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0