Skolan

Har precis kommit hem efter en eftermiddag i skolan, och jag säger eftermiddag för att jag började kl ett och slutade kl fem, som började med 3 timmar War & Peace, mycket intressant måste jag säga, kanske lite långt med tre timmar i sträck men de funkar. skoldagen avslutades med 1 timmes föreläsning i NZ Politics, och det är en underdrift att säga att det är tråkigt, sista timmen kändes längre än dom 3 första, de säger väl allt.

Kvällen ska nu forsätta med klädtvätt som jag har laddat inför nu i flera dager, så får vi bara hoppas att det går som de ska annars så får jag springa ner på stan och handla nya kalsonger för vi rullar med sista paret just nu.

sen ska jag förhoppningsvis få i mig lite mat sen har en schwezisk kille utmanat mig på bordtennis så jag kommer förmodligen behöva visa vem som är bäst på den sporten också=).

Och god morgon på alla hemma i sverige=)

Peace

Kommentarer
Postat av: farbror Leif

2009-08-02 @ 15:55:41
Postat av: Anonym

Trevlig sida Linus.

2009-08-02 @ 15:56:49
Postat av: Linus

Tack tack

2009-08-03 @ 01:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0