Läskigt

Idag hade skolan arrangerat en "välkomst fest" för alla internationella studenter, super trevligt, gratis mat och en gratis drink, cola för mig såklart=). Efter de gick vi till "stammis" stället crow bar, och det var trevligt, ända tills en norsk tjej fick för sig att följa efter mig vart än jag gick, och jag försökte på alla möjliga och omöjliga sätt förklara för henne att jag var helt ointresserad och inte ville att hon skulle följa efter mig, inte slutade hon för de, när kl börjar bli hemgång, som blev ganska tidigt för mig av förståliga anledningar så skulle hon helt plötsligt följa med hem, och då fanns det inte mycket andra val än att fly, så smidig som en panter smet jag mig igenom dansgolvet och ut för att sen ta en omväg hem för att hon absolut inte skulle hitta mig!

Hon var verkligen skit läskig, fy fan, hoppas hon inte mins något för då kommer de bli pinsamt:P

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud rymma från en norska heter du inte Fornander i efternamn ???

2009-07-30 @ 16:49:11
Postat av: Hagy

Hahaha linus!! jag är besviken på dig!! :)

2009-07-30 @ 17:26:10
Postat av: Teppe

Linus NORSKOR är dejliga det vet jag

2009-07-30 @ 20:43:57
Postat av: Farbr

Helt rätt hajar dom inte bättre så är det bara fly.Träffar du på henne nå mer så ge henne ett svenskt lexikon så hon hajar va du menar.Ha det gott

2009-08-05 @ 12:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0