Dagens iakttagelse

Jag vet inte om jag egentligen kan kalla de en iakttagelse men jag vet inte vad annat jag kan kalla de heller så de fick bli de, om jag inte nämnt de tidigare så bor jag i samma korridor som en tysk kille och en schwezsisk tjej, så alla tysktalande människor har tagit våran lägenhet som deras fest hak, och dom har krökat varje dag sen i onsdags förra veckan, frågan är hur länge till dom orkar hålla på?!?

Bara ett infall, dagens frukost, fyra rostade mackor och coca cola;-)

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha trodde du slutat dricka cola / nima

2009-07-24 @ 10:26:36
Postat av: Mora

Dom kan hålla på hur länge som helst ! Akta dig för elaka tysktalande människor:)

2009-07-27 @ 14:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0