dagen

Efter att försökt kämpa mig uppe till 03:00 lokal tid igår natt för att titta på Sydafrika - Nya Zeeland i rugby blev det att jag somnade med datorn i knät någon gång efter kl 2.

dagen började med att jag hade tänkt tvätta mina kläder, som jag ännu inte gjort då som ni förstår, men de blev inte av idag heller för växlings automaten var ur fuktion så då hade jag inte tillräckligt med mynt för att ens åstakomma en halv tvätt, så istället för att tvätta blev de ett varv på stan, tittade på systemkameror, typ halva priset jämfört med i sverige så en bra dag kanske man slår till, vem vet?
efter de skulle jag åka och titta på när AUT football hade match mot Thiland FC. Det blev inte så mycket tittande där utan mest spelande, bristande manskap fick mig att dra på mig matchkläderna och spela central anfallare i ett väldigt dåligt organiserat 4-3-3. matchen slutade med förlust 5-3 men ett fixad straff som jag själv rullade in (både första och andra försöket för jag var tvungen att slå om den första för en kille i vårt lag var inne för tidigt) och ett solo som avslutas med en benskyddsträff utan dess lika får jag ändå säga att jag är nöjd med min egen insatts.

Nu har jag precis ätit chicken tika masala (hem gjord) så nu är det dags för en dusch sen ett litet ryck med studierna=).

Peace

Kommentarer
Postat av: Lasse Fornander

Måste man inte kunna ta emot en boll om man ska spela felvänd centralt ha ha kul att du fick lira.

2009-07-27 @ 07:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0