Ny vecka nya möjligheter

Idag är det måndag, skolveckan börjar om ca 1 och en halv timme, förkylningen lyser med sin närvaro men inte gnäller jag för det=). Ska träffa min grupp idag för att se hur vi ligger till med grupparbetet för att förhoppningsvis mötas upp imorgon igen och skriva ihop det mesta=). Annars känns det som att jag kommer vila från fotbollen imorgon och kurera förkylningen så jag slipper dras med den allt för länge och sen på torsdag är jag och Nicklas bjudna på förfest hon danskarna ( Mikael, Mikael och Mikkel). kännas som att det kommer bli en bra vecka.

Hoppas alla därhemma också får en bra vecka=)

Peace

Kommentarer
Postat av: fossen

passa dig för svininfluensan...

2009-08-10 @ 11:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0