Lördagen

Dagen började med att jag "gick upp", jag vaknade, kollade på fired up, bra är väl att ta i men de var rolig=). efter det gick jag upp, åt frukost, och då är kl typ tolv, kvart över tolv, efter frukosten och ett kort samtal med min roomie monique, gick jag tillbaka till mitt rum tog fram mitt studiematerial och la mig i sängen för att börja läsa, det slutade med att min telefon ringde tjugo över två, alltså blev det inte så mycket läsa utan mer sova.

telefonsamtalet sa att det var dags att gå upp för vi skulle gå till ett akvarium, akvariet i sig var inte mycket att hänga i julgranen men någon cool fisk såg man ju, sen fanns det ett ställe där man, om man ville fick gå ner i en pool tillsammans med 3 rockor, och nu pratar vi rockor med en "ving bredd" på 1,5 meter, rätt coolt faktiskt=).

nu håller vi på att laga mat, idag är jag inte så delaktig, lagade faktiskt maten igår=). sen är det father ted´s som gäller, det är live musik där idag så tänkte gå dit än sväng innan jag går hem och sover lite till ;-)

Hoppas alla där hemma från en bra Lördag

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en skaplig lördag

2009-08-01 @ 11:47:21
Postat av: marcus (fråga inte vilken för jag e den enda)

samma "ving bredd" som mig ju:P

2009-08-04 @ 01:00:16
Postat av: Linus

Samma som du önskade att du hade ska du säga=)

2009-08-04 @ 02:26:03
Postat av: marcus (fråga inte vilken för jag e den enda)

du skulle bara se ;)

2009-08-08 @ 01:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0